... ja se uppoaa ja se uppoaa, jos et ryhdy pumppaamaan. :]


Jepa jee, se on god morgen vaan.
Eilen oli kiva koulupäivä, oli vaan meidän näytelmä sekä jotaijn hämminkiä kotiluokissa ja sitte päästiin kotiin. :]
Ja mua haastateltiin uutisiin! Ja se tuli telkkarista ykkösen kuuden uutisissa, tosin siinä oli vaan pieni pätkä mutta jotain kuitenki. :DDD
nyt oon niiQ tv:stä tuttu!

Nii ja sit koulun jälkeen siivosin kotona, tuli puhdas huone nyt kyllä. 8)
Niin ja sitte leivoin (kääretorttu)kakkupohjan ja täytin sen, tänään koristelen ja niin pois päin.
Tulee hieno suomenlippukakku. 8) Ja tänään me mennään myös kattoon Joulutarina! <3 Harmi vaa että mun lasit on rikki. -.-
Nii sit sen jälkeen ku olin saanu kakun tehtyä, piti lähtee isoskoulutukseen, jossa meillä oli itsenäisyyspäivänjuhlintaa leikkien merkeissä. Aluksi saatiin ihan kuohujuomaa (pommacia) ja sitte Jari-pappi piti puheen ja sitte laulettiiin joku ja sitte alettiin leikkiä. Oli ihan jees. :]

Oon koko illan, ainaki melkeen, kuunnellu pumppulaulua!
Jenny sano että mun LastFm :ssä näkyy kaks tunnin putkea Pumppulaulua + yks puolen tunnin putki. :'''D
Ja tuli tässä just mieleen että tää olis kyllä mahtava kuulla jossain diskossa.... :D

Ja diskosta mieleeni tuli uusivuosi. Se onkin sitten ongelma kerrakseen, pitää nääs miettiä että mitä helkattia mä teen jos en pääse Jennalle yöksi just sillon 31. päivä ja Kakeki on menossa sinne sukulaispartyihin, joihin se kyllä aiko kysyä mua mukaan mutta ei uskonu olevan mahdollista.
Että nice nice, en halua olla mummulla sillon. :O
(miksköhän mä edes puran tuntojani tänne ko kukaan ei lue? :'''D)

vitsi mä vihaan pissiksiä. tuli seki just mieleen tässä ku samaan aikaan galleriassa seilailen.
mä en tajua miks pitää noita huomioita tunkee miljoonasata ja jokaseen selittää jotain ''OOT NIIN IHQ, PALJO TAKAN JA PALJO VIEL EDES OOT MUN ELÄMÄNI VALO, SYDÄMENI PALO <3<3<3''
Sorry mut ei oo mun duunii tollanen, enkä ymmärrä sitä.
Ja sit toinen, mitä en ymmärrä, on tää että pitää lisätä kuvia jotka on joko ylösalas tai sivuttain.
Ei se toki mitään jos on yks kappale semmonen mutta sitte ku joka toinen kuva suunnilleen on sellanen.
ai nii ja sit kolmas on tää et pistetää joku huomio 'yhyy läski' vaikka olis joku anorektikko.
mistä vitusta nää 'kauneusihanteet' tulee? o__O'

No waewa, en jaksa sepustaa enempää vaan alan jammaileen pumppulaulun tahdissa. :DDDD