Jepajee, moro.

Kuten sanoin; en muista kirjotella tänne.
Mutta ei kai se mitään, ei tätä kukaan luekaan. :D
Ei mulle varmaankaan mitään ihmeempää oo tapahtunu, mitä nyt muuten vaan vituttaa olla täällä Etelä-Suomessa. Haluan takasi Pohojammaalle.
Tää on niin perss...karva. No siis, mikä mua vituttaa?
No se, että oon aika pihalla nykyään kaikesta, oikeestaan.
En jaksa kuunnella YHTÄÄN mitään jostain fakin Tokio Hotelista, en Saksasta enkä Itävallasta.
Vitsi mä vihaan koko Saksaa. :@@
No, uutena vuotena, tai siis joulun jälkeen, Pohojammaalle ja Jennalle. <3
Tulee kivaa, eka baila baila with Jenna ja Kake ja sitte uutenvuotena baila baila with Jenna.
Ammutaan kuulkaa raketteja nii että koko Nivala posahtaa. ;>

Jepajee. No, eipä siinä mitään. Katon Sinkkuelämää. 8)
Kauhee, oon hirvee telkkariaddikti. Nytki kattonu eka salkkarit ja sitte Frendit ja sitte Simpsonit ja nyt Sinkkuelämää ja tän jälkeen vielä Bik Protheria. Ja huomenna enkun koe. :OOO

Vitjat.

''Aleksandr.''
''Aleksander.''
''Aleksandr.''
''Aleksander.''
''Alek.''
''Alek.''
''Sander.''
''Aleksandr.''
''Aleksander.''
''Just call me Bob.''